Ogłoszenie numer: 9533542, z dnia 2025-03-12

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych.
  • Informowanie o statusie zgłoszeń.
  • Obsługa maili i połączeń telefonicznych.
  • Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów.
  • Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.

Wymagania

  • Biegłość w języku francuskim (min. B2) i angielskim (B1/B2).
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Umiejętności analityczne oraz organizacyjne.
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Doświadczenie w pracy na helpdesku i obsłudze klienta międzynarodowego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w różnorodnym zespole, również zdalne.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia.
  • Stabilne godziny pracy (dwie zmiany do wyboru od pon. do pt.).
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji przez szkolenia.
  • Praca w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer service specialist with Polish

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone...

Konsultant ds. Technicznych

dolnośląskie / Wrocław

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i...

Helpdesk Operator

dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi

ISS Facility Services Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-13

Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia Procesowanie wiadomości...