Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Konsultant ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi działami firmy
  • prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami
  • wypełnianie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym
  • archiwizacja dokumentacji dotyczącej reklamacji
  • identyfikowanie obszarów wynikających z reklamacji, które można usprawnić
Dołącz do Nas, jeśli:
  • dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
  • umiesz radzić sobie w "sytuacjach bez wyjścia"
  • wyróżniasz się inicjatywą, dociekliwością, odpowiedzialnością oraz terminowością, a dodatkowo jesteś dokładny i skrupulatny
  • potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu z wymagającym klientem
  • mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji / skarg klientów
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (ok. 150 h miesięcznie) w trybie hybrydowym (ok. 10 dni w biurze miesięcznie)
  • Pracę w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Reklamacji

mazowieckie / Radom

AGATA Spółka Akcyjna

Aktywne od: wczoraj

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz...

Specjalista ds. Reklamacji

mazowieckie / Warszawa, Targówek

AGATA Spółka Akcyjna

Aktywne od: 2025-03-12

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz...

Specjalista ds. Reklamacji

małopolskie / Nowy Sącz

AGATA Spółka Akcyjna

Aktywne od: 2025-03-10

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz...