Concentrix jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami.

 

Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem?

Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania?

Cenisz sobie atmosferę w pracy?

Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!

 

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Szczecin
Do Twoich zadań będzie należało:

Wspieranie klientów w rozwiązywaniu trudności: odbieranie połączeń przychodzących, odpowiadanie na maile oraz obsługuja chat-u.

 
W skrócie: zajmujemy się kompleksową obsługą klientów jednego z największych sklepów budowlanych w Polsce, bez sprzedaży.


Podczas 2-tygodniowego szkolenia zapewniamy:
  • Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników,
  • Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu,
  • Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Szczecinie,
  • Dostęp do baz wiedzy.
To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na:
  • rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne),
  • budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami,
  • inwestowanie w rozwój.
Docenimy w Twojej kandydaturze:
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Sprawne posługiwanie się językiem polskim,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,,
  • Zaangażowanie i motywację do pracy,
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

Jeszcze nie wiesz, czy pasujesz?

W pełni to rozumiemy - zatem pozwól nam Cię poznać! :)

 

Co możemy dać Ci w zamian?
  • Spokojny sen o lepsze jutro - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy,
  • Czas dla rodziny, znajomych i na Twoje pasje - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
  • Benefity, które stanowią dla Ciebie wartość - kafeteria MyBenefit i setki ofert na pewno sprostają Twoim oczekiwaniom - karta sportowa, nowe ubrania, czy wyjazd w góry na weekend?
  • Bezpieczeństwo na każdy dzień, czyli prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe,
  • Szkolenie, na którym razem z nowymi kolegami i koleżankami z pracy zgłębisz tajniki obsługi klienta i zdobędziesz wiedzę o produktach,
  • Radość z tego, że w CNX możesz być sobą - jest nas ponad 600, a każdy z nas jest inny i to jest super! Po co zawracać sobie głowę dress codem?
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

mazowieckie / Warszawa

Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

pomorskie / Gdańsk

Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

małopolskie / Kraków

Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie...