Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać! To nie jest typowe call-center
- Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
- Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta
- Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy
Jeżeli jesteś osobą:
- Ambitną, nastawioną na rozwój, która nie boi się wyzwań
- Pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
- Chcącą pracować w miłej atmosferze
- Samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
- Z łatwością prowadzącą rozmowy telefoniczne
- Znającą pakiet Office
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem
Korzyści wynikające z pracy u nas:
- Praca w oparciu o umowę zlecenie
- W trybie stacjonarnym (40h w tygodniu), po 3 miesiącach możliwość pracy hybrydowej
- Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
- Będziesz miał realne możliwości rozwoju zawodowego – doceniamy naszych pracowników, możesz zostać m.in. Starszym Specjalistą ds. Obsługi Klienta,
- Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego
- Będziesz miał indywidualnie ustalany grafik i elastyczne godziny pracy (praca w systemie zmianowym między 7 a 21)