Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Gdańsk
O nas:
  • Skupiamy się na relacjach i rozwoju każdego z nas.
  • Wspieramy się nawzajem, promujemy pozytywne zmiany.
  • Dajemy możliwość wykorzystania pełnego potencjału i rozwoju kompetencji przyszłości.
Opis stanowiska:
  • Praca w zespole obsługi klientów popularnej globalnej marki.
  • Rozwój umiejętności w obszarze Customer Experience.
  • Współpraca z zespołem 1200 specjalistów w Polsce.
Zadania:
  • Obsługa klientów przez telefon, e-mail, videorozmowy i chat.
  • Aktualizacja wiedzy o zmianach procedur.
  • Wsparcie zespołowe w trudnych przypadkach.
Wymagania:
  • Dobra obsługa komputera.
  • Biegła znajomość języka francuskiego (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji.
Wymagania pracy zdalnej:
  • Stałe łącze internetowe, minimalna prędkość pobierania 5 Mbps, wysyłania 2 Mbps.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 6300 zł brutto + premia do 2000 zł brutto.
  • Elastyczne formy pracy: biurowa, zdalna, hybrydowa.
  • Wdrożeniowe szkolenie i bieżące wsparcie.
  • Szanse na awans, 50% wewnętrznych promocji.
  • Bonus za polecenie nowego pracownika – do 3000 zł brutto.
  • Dodatkowe benefity: konsultacje psychologiczne, karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, kafeteria benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. Opieki Zdrowotnej z Włoskim i Angielskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Doradztwo i wsparcie klientów w sektorze zdrowia. Budowanie relacji z klientami opartych na zaufaniu. Zarządzanie rozwiązywaniem problemów klientów. Wsparcie w zakresie usług i produktów zdrowotnych....

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków...

Customer Advisor with German

mazowieckie / Warszawa, Wola

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9...