Konsultant ds. obsługi klienta w języku angielskim
Szczecin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
  • Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów angielskojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu biegłym (B2+/C1) 
  • Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
  • Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
  • Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim

opolskie / Strzelce Opolskie

Concentrix

Aktywne od: 2025-02-10

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Concentrix

Aktywne od: 2025-02-10

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w...