Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

(popołudnia i weekendy)

 

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • możesz pracować popołudniami i min 2 weekendy w miesiącu,
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • posługujesz się poprawną polszczyzną – odpisujemy na maile
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • jesteś studentem nauk humanistycznych – mile widziane kierunki: polonistyka, historia,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
  • sprawnie posługujesz się w mediach społecznościowych,
  • mówisz po angielsku/ukraińsku - mile widziane.

Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!

Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • pracę zdalną/hybrydową po 2-3 miesiącach
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt...

Młodszy Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie / Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10

T-Mobile Polska S.A.

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-05-16

Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku:...