W związku z dynamicznym rozwojem, dystrybutor kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych w Polsce, Europie i U.S.A.,  o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje do pracy osób na stanowisko

Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Sprzedaż produktów firmy,
  • Prowadzenie prezentacji dla potencjalnych klientów.
Nasze wymagania
  • Doświadczenia na stanowisku przedstawiciela handlowego minimum 5 lat - mile widziane w branży kosmetycznej,
  • Nastawienia na osiąganie celów,
  • Umiejętności zamykania sprzedaży,
  • Uczciwości i zaangażowania,
  • Samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • Znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
  • Pracę w stabilnej firmie, dbającej o dobro klienta i pracownika,
  • System wdrożenia i szkoleń produktowych oraz handlowych prowadzonych przez specjalistów,
  • Pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • Leady sprzedażowe,
  • Ubezpieczenie zdrowotne.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Key Account Manager – branża chemii przemysłowej i technicznej

podlaskie / Łapy, Władysława Piotrowskiego 22

AG Termopasty Grzegorz Gąsowski

Aktywne od: 2025-03-14

Twój zakres obowiązków Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz obsługa kluczowych klientów (negocjacje, warunki współpracy, przygotowywanie ofert i prezentacji). Opracowanie planów sprzedaży w oparciu...

Key Account Manager

wielkopolskie / Poznań, Klinika Leczenia Niepłodności InviMed. ul. Baraniaka

Consumer Services

Aktywne od: 2025-03-05

Twój zakres obowiązków: organizacja promocyjnych i szkoleniowych spotkań dla Pacjentów, Lekarzy i mediów, zarządzanie materiałami promocyjnymi, osobiste wizyty u Lekarzy Specjalistów ds. Ginekologii i...

Kierownik ds. Współpracy z Kluczowymi Klientami

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-01

Realizacja celów sprzedażowych z kluczowymi klientami. Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży. Budowanie relacji i pozytywnego wizerunku firmy. Analiza rynku i konkurencji. Doświadczenie w zarządzaniu...