Key Account Manager
Obszar pracy: województwo dolnośląskie i wielkopolskie
Cześć!
Poszukujemy osoby w roli Key Account Managera do nowo uruchomionego działu sprzedaży rozwiązań żywieniowych skierowanych dla biur - SmartLunch OfficeSolutions. Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie całości procesu sprzedażowego od budowania własnej bazy potencjalnych klientów po wdrażanie usługi.
Twój zakres obowiązków
- Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów)
- Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie
- Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami
- Analiza i monitorowanie potencjału rynku, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu na podległym terenie
- Bieżące raportowanie aktywności oraz swojej pracy w systemie CRM (HubSpot)
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym w sprzedaży B2B
- Gotowość do budowania długoterminowych relacji z Klientami
- Umiejętność pracy w zespole i bardzo dobra komunikacja z innymi członkami zespołu
- Czynne prawo jazdy kategorii
Mile widziane
- Doświadczenie w sprzedaży do działów HR będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rozbudowany system wynagrodzenia uzależniony od wyników i zaangażowania w pracę (9800 zł brutto podstawy + premia jakościowa + system prowizyjny)
- Dostęp do niezbędnych narzędzi m. in. samochód służbowy, telefon, laptop, również do użytku prywatnego
- Pracę w systemie zdalnym z cyklicznymi spotkaniami w centrali we Wrocławiu
- Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków oraz karta lunchowa
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
- Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- Dzień wolny z okazji urodzin
- Udział w spotkaniach integracyjnych
- Premię za polecenie kandydatów do pracy
- Elastyczne godziny pracy