Kim jesteśmy?
Sterowanie gestami w motoryzacji? Pojazdy autonomiczne? To Aptiv! Od wielu lat nasza firma wspiera największe marki samochodowe, dostarczając i stale rozwijając bezpieczniejsze, bardziej ekologiczne i zapewniające lepszą łączność rozwiązania. Zatrudniamy 180 000 osób w R&D i zakładach produkcyjnych w 44 krajach.
Centrum Techniczne w Krakowie wspiera producentów aut, łącząc branżę motoryzacyjną z nowoczesnymi technologiami.
Zakład w Gdańsku zajmuje się finalną produkcją części do samochodów.
Dołącz do nas!
Inżynier Jakości Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20
Będziesz odpowiadać za:
- Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta;
- Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach;
- Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;
- Rozpoznanie specyficznych wymagań klienta (CSR) i ich skuteczne wdrożenie w procesy zakładu;
- Utrzymywanie kontaktu z klientem (proaktywnie / reaktywnie) via e-mail, telefon, wizyty u klientów, wizyty klientów w zakładzie;
- Reprezentowanie firmy wobec klienta w sprawach związanych z jakością;
- Koordynację (planowanie, organizacja, wsparcie) wizyt i audytów jakościowych klientów;
- Monitorowanie oraz raportowanie wyników jakościowych związanych z zadowoleniem klienta;
- Eskalację zagrożeń i ryzyka związanego z satysfakcją klienta;
- Zarządzanie jakościowymi sytuacjami kryzysowymi z klientem;
- Zarządzanie sortowaniami zewnętrznymi i ewentualnymi akcjami nawrotowymi;
- Nadzorowanie i zatwierdzanie próbek wzorcowych (PPAP) po SOP według CSR klienta oraz dokumentacja z nimi związana;
- Koordynacją mających zastosowanie odstępstw (MRVA);
- Wsparciem prac zespołów projektowych wdrażających nowe wyroby i zmiany techniczne;
- Szeroko pojęta koordynacja działań związanych z maksymalizacją ocen klienta, w tym m.in.:
- Dzienne, tygodniowe i miesięczne monitorowanie i raportowanie wyników;
- Zarządzanie wszelkimi sygnałami związanymi z ryzykiem;
- Nadzorowanie działań naprawczych w przypadku każdego problemu raportowanego przez klienta;
- Zarządzanie planem redukcji ryzyka związanego z ocenami klienta;
Wymagania:
- Komunikatywna znajomość język angielskiego (min. B1);
- Dobra znajomość MS Office;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem;
- Odporność na stres.
Co zyskasz?
Oferujemy stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej. Posiadamy wiele benefitów, jak np. system premiowy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia pracownicze, Pracowniczy Program Kapitałowy, pakiet świadczeń w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, karta Multisport i wiele innych.
Dlaczego warto do nas dołączyć:
- U nas rozwijasz swoją pasję do motoryzacji, pracując nad technologiami, które pojawią się na drogach dopiero za kilka lat.
- Bierzesz udział w długoterminowych projektach realizowanych dla światowych marek samochodowych.
- Niezależnie od zespołu czy kompetencji kierujemy się wartościami etycznymi. Jesteśmy zgranym zespołem w pracy i dobrymi znajomymi poza jej murami.
- Zapewniamy stabilne zatrudnienie i bezpieczne miejsce pracy.