Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.,
poszukujemy osoby na stanowisko
w Pionie Systemu Dozoru Elektronicznego
Inżynier ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Jutrzenki 118
O projekcie:
  • Spółka Enigma SOI istniej od 30 lat. Przez lata zdobyła zaufanie instytucji publicznych, wojska, samorządów oraz klientów komercyjnych.
  • Pion, który przedstawiamy zajmuje się kluczowym projektem Spółki. Autorskie rozwiązanie umożliwiające odbywanie kary pozbawienia wolności czy zakazu zbliżania się w systemie monitoringu elektronicznego zapewnia całkowite bezpieczeństwo. Produkowane przez nas rozwiązanie jest wdrożone w kilku krajach europejskich. Naszym celem są pozostałe kraje i kontynenty, gdzie już rozpoczęłyśmy rozmowy biznesowe oraz działania marketingowe. Naszym klientom, poza wspomnianym systemem dozoru elektronicznego, oferujemy także liczne produkty własne związane z oprogramowaniem oraz te światowych liderów technologicznych. Dostarczamy nowoczesne narzędzia na rynek wojskowy, administracji publicznej, rynek komercyjny. Wdrażane rozwiązania mają grono odbiorców, które sukcesywnie powiększamy.
Twój zakres obowiązków:
  • Wspierasz proces przedsprzedażowy Systemu Dozoru Elektronicznego poprzez weryfikację potrzeb klienta, analizę wymagań pod kątem technicznym
  • Wspierasz Dział handlowy w przygotowaniu oferty oraz sprzedaży Systemu Dozoru Elektronicznego, również wsparcie przy procesie wyceny
  • Odpowiadasz za przygotowanie i prowadzenie prezentacji Systemu Dozoru Elektronicznego dla klienta
  • Przygotowujesz koncepcję rozwiązań dedykowanych dla potrzeb biznesowych klienta
  • Wspierasz w przygotowaniu i utrzymaniu środowisk testowych demo oraz POC
  • Budujesz i utrzymujesz długofalowe relacje z partnerami oraz klientami Spółki
  • Bierzesz czynny udział w spotkaniach z klientem i spotkaniach projektowych
Tego wymagamy:
  • Znajomość budowy i podstaw parametrów sprzętu IT, budowy sieci, wirtualizacji, architektury systemów etc.
  • Znajomość podstawowych reguł ofertowania i negocjowania
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość narzędzi MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami i partnerami w mowie i piśmie
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych, w tym zagranicznych
  • Łatwość podtrzymywania kontaktu, zdolności komunikacyjne, umiejętność wystąpień biznesowych przed klientem
Nasze wymagania:
  • Masz wykształcenie techniczne i lubisz kontakt z klientem - czekamy właśnie na Ciebie!
  • Interesujesz się i znasz technologię IoT – oferujemy dużo ciekawych obszarów do pogłębienia tej wiedzy
  • Masz doświadczenie z zakresu wsparcia sprzedaży – mamy przestrzeń do realizacji wyzwań zawodowych
  • Prawo jazdy kat. B
Tak organizujemy naszą pracę:
  • Nowoczesne zarządzanie pracą w oparciu o przyjazne systemy zarządzania, we współpracy z doświadczoną kadrą
  • Narzędzia pracy od pierwszego dnia w firmie
  • Życzliwe wprowadzenie do organizacji
  • Szkolenia w trakcie wdrożenia
Takie dajemy możliwości rozwoju:
  • Poszerzanie i ugruntowanie wiedzy
  • Wykorzystanie istniejącej wiedzy i rozwijanie Twoich umiejętności
  • Samodzielne działanie przy realizacji powierzonych obowiązków
To oferujemy:
  • Rozwój zawodowy i pracę przy ciekawych projektach
  • Dostęp do wiedzy, możliwość konsultacji z najwyższej klasy menadżerami
  • Stały kontakt z przełożonym
  • Stabilną formę zatrudnienia w zależności od preferencji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multibenefit/Multisport
  • Dofinansowania wypoczynku indywidualnego i obozów/kolonii dzieci
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Udział w szkoleniach
  • Sportowy relaks w gronie enigmowej drużyny siatkarskiej, gra w padla, sekcja gier planszowych
  • Pozytywną atmosferę pracy
Administratorem danych w procesie rekrutacji jest Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, tel. +48 22 570 57 10, email: biuro@enigma.com.pl, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: iod@enigma.com.pl.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się na stronie:

https://www.enigma.com.pl/informacje-od-administratora-danych-osobowych/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Inżynier ds. Rozwiązań Technicznych i Wsparcia Handlowego

mazowieckie / Warszawa

Praca.pl

Aktywne od: 2024-06-12

Rola: Wsparcie techniczne i handlowe w procesie sprzedaży systemów, w tym analiza potrzeb klienta, wycena, prezentacje, przygotowanie rozwiązań dedykowanych i utrzymanie relacji z klientami oraz partnerami. Aktywny...

Inżynier Wsparcia sprzedaży ds. klimatyzacji

pomorskie / Gdynia, ul. Pucka 5

Elektronika S.A.

Aktywne od: 2023-04-28

Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w procesach handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy doborze urządzeń, projektowaniu i obsłudze Klientów. Wymagania Wykształcenie techniczne...

Inspektor ds. obsługi odbiorców

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

PGE Energia Ciepła S.A.

Aktywne od: 2023-01-23

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Rozpoznawanie rynku i oczekiwań klientów pod kątem możliwości przyłączenia do sieci. Pozyskiwanie nowych klientów ciepła w zakresie:...