Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Inspektor / Starszy Inspektor w Dziale Obsługi Klienta
(Pion Sprzedaży/Dział Obsługi Klienta/Wydział Obsługi Bezpośredniej)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4
Nr ref.: 43/2023
Umowa na zastępstwo
Naszym pracownikom oferujemy:
- umowę na okres zastępstwa
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- obsługa klientów w zakresie możliwości podłączenia do sieci wodociągowej
i kanalizacyjnej - obsługa klientów w zakresie zawierania umów na usługi wodociągowe i kanalizacyjne
- obsługa klientów w zakresie bezumownego poboru wody i odprowadzania ścieków
- obsługa klientów w zakresie wyjaśniania faktur, sprawdzanie zaległości, sald i wpłat.
- przyjmowanie i weryfikowanie korespondencji wpływającej do Spółki (dostarczanej bezpośrednio przez Klientów oraz za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca),
a także jej rejestrowanie w systemie informatycznym służącym do obiegu korespondencji w Spółce. - przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji jakości wody oraz skarg na działalność Spółki.
- przyjmowanie odczytów wodomierzy oraz wprowadzanie ww. odczytów do systemu informatycznego.
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmiany właściciela, zarządcy nieruchomości oraz danych teleadresowych Odbiorcy Usług
- wyjaśnianie reklamacji związanych z wysokością odczytów wodomierzy
- wyjaśnianie reklamacji związanych z zamknięciami dostawy wody lub odprowadzania ścieków
- wystawianie duplikatów faktur i kopii dokumentów
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- minimum roczne doświadczenie zawodowe, mile widziane dwuletnie doświadczenie
w bezpośredniej obsłudze klienta - mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta w służbie cywilnej (urzędy, spółki miejskie)
- posiadanie kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność
- mile widziana umiejętność obsługi sytemu bilingowego dedykowanego do obsługi przedsiębiorstw wodociągowych
- mile widziana znajomość:
- ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
- uchwały Rady Miasta Stołecznego Warszawy w sprawie uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie m. st. Warszawy, gmin: Michałowice, Nieporęt, Raszyn, Serock, Wieliszew oraz miast Piastów i Pruszków;
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody;
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.