Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Helpdesk Specialist - język polski
Miejsce pracy: Warszawa
W naszym zespole, jako specjalista ds.obsługi klienta, będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych użytkowników drukarek globalnej marki.
Oczekujemy:
- Zainteresowania technologiami i komputerami
- Posługiwania się poprawną polszczyzną
- Umiejętności pracy w grupie i pracy samodzielnej
- Dobrej organizacji pracy
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
Zyskujesz:
- Stabilną formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub umowy zlecenie
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną (Medicover), dostęp do kart sportowych (Multisport)
- Dodatkowe benefity w postaci bonów na święta, dofinansowanie wypoczynku, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawa: spotkania integracyjne, program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego