Sitel Polska Sp. z o.o.

Help Desk Specialist z językiem polskim
Miejsce pracy: Warszawa, Warsaw
Nr ref.: 364532
 

Sitel Group jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczającej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki. Rozwijamy się w Polsce nieprzerwanie już od 2004 roku, dlatego jest nas prawie 1500 osób! 
 
Oferując naszym klientom wyróżniający się jakością i wielokrotnie nagradzany Help Desk poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: 
 
Help Desk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa (możliwość późniejszej pracy zdalnej)
 
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów jednej z największych światowych firm komputerowych. Pracownik wsparcia technicznego odpowiada na przychodzące telefony, e-maile oraz prośby o pomoc w sprawach związanych z IT.
 
Zapewniamy Ci:
  • Rozwój w obszarze technicznego wsparcia klienta;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  • Pracę od Pon. - Pt., w godzinach 08:00-18:00 (wolne weekendy);
  • Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie na Mokotowie;
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Wsparcie techniczne klienta biznesowego oraz prywatnego;
  • Udzielanie porad technicznych poprzez rozmowy telefoniczne oraz system email;
  • Zlecanie serwisów oraz przedstawianie rozwiązań problemów software oraz hardware;
  • Kształcenie i szkolenie klientów w zakresie znanych Ci technologii.

Zgłoś się do nas jeśli:
  • Interesujesz się technologią i komputerami;
  • Potrafisz pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie;
  • Jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony na ludzi
  • Znasz język angielski na poziomie A2/B1, żeby być w stanie zrozumieć podstawową dokumentację w języku angielskim

Dodatkowo możesz liczyć na:
  • Premie finansowe i konkursy zespołowe;
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy;
  • Ciągłe wsparcie doświadczonych kolegów;
  • Dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
  • Dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
  • Dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
  • Pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
  • Rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.

Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)
Odwiedź nasze social media:
Instagram
Linkedin  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Złożenie aplikacji oznacza zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z polityką prywatności Sitel Global Corporation (dostępną na stronie www.sitel.com).
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Helpdesk Operator

dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi

ISS Facility Services Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-01-28

Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia Procesowanie wiadomości...

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: 2024-12-02

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: 2024-11-28

Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z...