Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Handlowiec - specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/23/0411
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie nowych klientów- przedstawianie ofert firmy meilowo i telefonicznie- fallow-up do aktualnych klientów firmy- umawianie spodkań- badanie potrzeb- tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytanie- aktywne pozyskiwanie okazji sprzedażowych - targi- networking- sporządzanie zamówień i rejestrowanie- obsługa firm
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa internetu

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Handlowiec

mazowieckie / Sierpc

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

Aktywne od: wczoraj

zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 07:00-15:00 Wymagania inne:

Handlowiec

dolnośląskie / Bolesławiec

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Aktywne od: wczoraj

Praca biurowa, ofertowanie, sprzedaż, kontakt z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera Wymagania inne:

Handlowiec z językiem hiszpańskim

mazowieckie / Pruszków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

pozyskiwanie nowych klientów ofertowanie oraz prowadzenie negocjacji handlowych promowanie produktów znajomość branży samochodowej znajomość: języka hiszpańskiego na poziomie B1 języka angielskiego na poziomie...