Obsługa i pozyskiwanie klienta zagranicznego głównie telefonicznie i mailowo. Rejestracja kontaktów w systemie informatycznym i przygotowanie oferty produktowej dla stałych lub nowych klientów. Współpraca z zagranicznymi partnerami w zakresie rozwoju oferty i dystrybucji na poszczególnych rynkach zagranicznych. Sprzedawanie i eksponowanie towaru na miejscu w salonie oraz pomoc klientowi w wyborze produktów które spełniają jego potrzeby. Współpraca z pozostałymi działami w firmie (magazyn, dział sprzedaży, zakupy). Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Miejsce pracy:
Piorunów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 6 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego