Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/1553
OBOWIĄZKI:
- Wprowadzanie zamówień do systemów spółki; Sprawdzanie ilości zamówionych towarów w zamówieniu, cen, zniżek etc.; Obsługa zwrotów; Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem zamówienia, dostawy, zwrotu; Kontaktowanie się z działem Logistyki, Dostaw, fabrykami, sprzedaży etc. w celu wyjaśnienia bieżących zapytań klienta. Udzielanie pomocy klientowi jako główny punkt kontaktu w sprawie jego zamówienia, praca z francuskojęzycznym klientem.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe (minimum licencjat). Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność prioryteryzacji zadań, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia. Wymagana znajomość systemów SAP, NEX, CONEXIOM, TITAN, EXCEL. Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie / Warszawa, Targówek

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie...

Non-Voice Support Specialist Agent with Danish / Finnish / Flemish / Slovenian / Slovak and English

mazowieckie / Warszawa

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Aktywne od: wczoraj

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

śląskie / Katowice

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Aktywne od: wczoraj

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji...