Dyspozytor centrali telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR/570

Opis stanowiska:

  • Obsługa programu komputerowego
  • Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży)
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług

Wymagania:

  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Zaangażowanie do pracy
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
  • Niekaralność
  • Komunikatywność
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Mile widziane zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej

Oferujemy:

  • Umowę o pracę bez okresu próbnego
  • Wynagrodzenie 3 000 zł netto
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Terminową realizację świadczeń wynikających z umowy
  • Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
  • Wdrożenie stanowiskowe, wsparcie techniczne i merytoryczne
  • System pracy zmianowej po 8h

Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia...

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-01-29

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...