Doradca Klienta w Dziale Relacji Z Klientem
Miejsce pracy: Katowice
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Opis stanowiska:
- Kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami i Agentami,
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna związana z obsługą wniosków i reklamacji od klientów - wprowadzanie wniosków do programu i aktualizacja danych,
- Przyjmowanie, rejestracja oraz informacja zwrotna,
- Kontakt z kontrahentami i innymi działami w celu wyjaśnienia bieżących spraw reklamacyjnych.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim oraz swobodnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- Dobrej znajomości pakietu MS Office.
Mile widziane doświadczenie w branży turystycznej oraz w obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Pracę zmianową od poniedziałku do soboty od 08:00 – 20:00 w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet szkoleń, w tym szkolenia w naszych kierunkach wakacyjnych i wsparcie doświadczonego zespołu na każdym etapie pracy,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna Luxmed, karta lunchowa - 300 zł/msc, ubezpieczenie grupowe, System Multikafeterii, pobyt w naszych hotelach na preferencyjnych warunkach (dla Ciebie i Twoich bliskich),
- Pracę stacjonarną w centrum w Katowicach.