Ogłoszenie numer: 9466726, z dnia 2025-02-09

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.
  • Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych rozwiązaniach.
  • Współpraca w zespole nad poprawą jakości obsługi i skutecznym rozwiązywaniem problemów.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Profesjonalne podejście, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
  • Zdolność do kreatywnego i efektywnego rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej w stabilnym zespole.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie / Jasło

Nowy Styl

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji...

Specjalista ds. wsparcia klienta

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi...