Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z prawie 20-letnim stażem na polskim rynku. Od lat świadczymy usługi z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz marketingu telefonicznego, współpracując z liderami rynku polskiego i międzynarodowego. Do każdego Klienta podchodzimy z pasją i zaangażowaniem.

Jeśli chciałbyś do nas dołączyć to trafiłaś/eś na świetny moment!

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko: Doradca ds. Obsługi Klienta (infolinia wsparcia technicznego dla systemów związanych z branżą medyczną)
Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Umowa zlecenie z premiami za wyniki
  • Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover
  • Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w święta, weekend czy popołudniami)
  • Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (al. Jerozolimskie 142 B) – przy samym dworcu Warszawa Zachodnia
  • Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca
  • Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
Twoje zadania:
  • Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych)
  • Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące)
  • Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję
  • Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom
Jesteś idealnym Kandydatem jeśli:
  • Jesteś osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę
  • Potrafisz działać pod presją czasu i dobrze organizujesz swoją pracę
  • Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na obsługę Klienta (B2)
  • Jesteś dyspozycyjna/y do udziału szkoleniu (3 dni po 8 godzin, odpłatne)
  • Posiadasz status studenta (mile widziany, ale niekonieczny)
  • Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant Klienta

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Utrzymywanie kontaktów z klientami osobistych i telefonicznych. Wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. Umiejętności interpersonalne i otwartość. Zdolność do prowadzenia rozmów handlowych. Umiejętność...

Doradca klienta w salonie optycznym

wielkopolskie / Środa Wielkopolska

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

Aktywne od: dzisiaj

- analiza potrzeb klienta;- wsparcie klienta w wyborze oferty;- utrzymywanie relacji z klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: mile...

Doradca klienta

wielkopolskie / Złotów

Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie

Aktywne od: dzisiaj

obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: