RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. W związku z nową strategią rozwoju, przed Spółką stoi wiele wyzwań w obszarze sprzedaży detalicznej, logistyki, sprzedaży prasy oraz e-commerce. RUCH S.A. od początku swojego istnienia zajmował się sprzedażą prasy drukowanej. Obecnie na bazie sieci około 1100 własnych punktów Spółka rozwija sprzedaż gazet i czasopism, towarów szybko zbywalnych, artykułów spożywczych oraz przekąsek, a także zapewnia dostęp do usług takich jak nadawanie i odbiór ORLEN Paczka, płatności rachunków czy usługi finansowe. RUCH działa na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów. Firma dostarcza prasę do ponad 16.000 sklepów sieci handlowych oraz indywidualnych punktów prasowych.

Doradca ds. Obsługi Klienta Orlen Paczka
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) i e-mailowa Klientów korzystających z usługi Orlen Paczka
  • Sprawdzanie statusu dostarczenia paczki, informowanie klientów o godzinach otwarcia konkretnych punktów
  • Aktualizowanie danych Klientów
  • Rejestrowanie reklamacji i zgłoszeń
  • Weryfikowanie i kontrolowanie przyjmowanych zgłoszeń
Nasze wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • Komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie do pracy
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Umiejętność organizowania własnej pracy
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy zlecenie
  • Wynagrodzenie stałe 25 zł/h brutto i premie 500 zł brutto
  • Praca hybrydowa
  • Szkolenie wprowadzające
  • Praca zmianowa (rozpoczęcie zmiany między godz. 7:00 a 12:00)
  • Grafik ustalany z miesięczny wyprzedzeniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Starogard Gdański

POLPHARMA S.A.

Aktywne od: wczoraj

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Pracownik Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i...