RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. W związku z nową strategią rozwoju, przed Spółką stoi wiele wyzwań w obszarze sprzedaży detalicznej, logistyki, sprzedaży prasy oraz e-commerce. RUCH S.A. od początku swojego istnienia zajmował się sprzedażą prasy drukowanej. Obecnie na bazie sieci około 1100 własnych punktów Spółka rozwija sprzedaż gazet i czasopism, towarów szybko zbywalnych, artykułów spożywczych oraz przekąsek, a także zapewnia dostęp do usług takich jak nadawanie i odbiór ORLEN Paczka, płatności rachunków czy usługi finansowe. RUCH działa na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów. Firma dostarcza prasę do ponad 16.000 sklepów sieci handlowych oraz indywidualnych punktów prasowych.
- Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) i e-mailowa Klientów korzystających z usługi Orlen Paczka
- Sprawdzanie statusu dostarczenia paczki, informowanie klientów o godzinach otwarcia konkretnych punktów
- Aktualizowanie danych Klientów
- Rejestrowanie reklamacji i zgłoszeń
- Weryfikowanie i kontrolowanie przyjmowanych zgłoszeń
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie do pracy
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
- Umiejętność organizowania własnej pracy
- Zatrudnienie na podstawie Umowy zlecenie
- Wynagrodzenie stałe 25 zł/h brutto i premie 500 zł brutto
- Praca hybrydowa
- Szkolenie wprowadzające
- Praca zmianowa (rozpoczęcie zmiany między godz. 7:00 a 12:00)
- Grafik ustalany z miesięczny wyprzedzeniem