RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. W związku z nową strategią rozwoju, przed Spółką stoi wiele wyzwań w obszarze sprzedaży detalicznej, logistyki, sprzedaży prasy oraz e-commerce. RUCH S.A. od początku swojego istnienia zajmował się sprzedażą prasy drukowanej. Obecnie na bazie sieci około 1100 własnych punktów Spółka rozwija sprzedaż gazet i czasopism, towarów szybko zbywalnych, artykułów spożywczych oraz przekąsek, a także zapewnia dostęp do usług takich jak nadawanie i odbiór ORLEN Paczka, płatności rachunków czy usługi finansowe. RUCH działa na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów. Firma dostarcza prasę do ponad 16.000 sklepów sieci handlowych oraz indywidualnych punktów prasowych.

Doradca ds. Obsługi Klienta Orlen Paczka
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) i e-mailowa Klientów korzystających z usługi Orlen Paczka
  • Sprawdzanie statusu dostarczenia paczki, informowanie klientów o godzinach otwarcia konkretnych punktów
  • Aktualizowanie danych Klientów
  • Rejestrowanie reklamacji i zgłoszeń
  • Weryfikowanie i kontrolowanie przyjmowanych zgłoszeń
Nasze wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • Komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie do pracy
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Umiejętność organizowania własnej pracy
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy zlecenie
  • Wynagrodzenie stałe 25 zł/h brutto i premie 500 zł brutto
  • Praca hybrydowa
  • Szkolenie wprowadzające
  • Praca zmianowa (rozpoczęcie zmiany między godz. 7:00 a 12:00)
  • Grafik ustalany z miesięczny wyprzedzeniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista do spraw komunikacji z klientem z językiem angielskim

pomorskie / Gdańsk

Gdański Urząd Pracy

Aktywne od: dzisiaj

Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych. Opieka nad klientami bieżącymi, omawianie z klientami projektów nowych wyrobów i ich wdrożeń. Wdrażanie nowych wyrobów do sprzedaży, archiwizowanie prowadzonych...

Specjalista ds. obsługi klienta lpg

opolskie / Zawadzkie

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Aktywne od: dzisiaj

Prowadzenie rozmów z klientami w zakresie sprzedaży i płatności. Zarządzanie systemem EOD, w tym dodawanie nowych klientów, obsługa wniosków limitowych. Praca z raportami oraz analiza danych.Monitorowanie i...

Pracownik obsługi klienta

małopolskie / Wysoka (pow. wadowicki, gm. Wadowice), Wysoka

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Aktywne od: wczoraj

- Pisanie artykułów i tekstów marketingowych;- Podsumowanie artykułów prasowych z dziedziny finansów, księgowości i prawa na język polski;- Korekta tłumaczeń automatycznych;- Przetwarzanie danych...