Firma Contact Center Sp. Z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
- umowa zlecenie
- premie uznaniowe
- szereg profesjonalnych szkoleń
- pakiet benefitów – karta multisport oraz prywatna opieka zdrowotna
- wyjścia integracyjne,
- świetną lokalizację- nowoczesne biuro w budynku WEST przy Dw. Zachodnim
- pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie dzielącymi się swoją wiedzą
Na co dzień będziesz:
- rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta
- obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych
- budować dobre relacje z Klientem
- rozwijać się dzięki szkoleniom
Jeżeli zatem:
- jesteś osobą odpowiedzialną,
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
- potrafisz zorganizować swoją pracę i działać pod presją czasu
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.