Od nas dostaniesz:
  • Współpraca z ekspertami
  • Świeża kawa bez limitu
  • Przyjazna atmosfera
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
  • Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Doradca / Doradczyni ds. klientów strategicznych

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: ASZ/066/0523

Zespół doradców w Departamencie Klientów Strategicznych zajmuje się współpracą ze strategicznymi klientami Banku o przychodach powyżej 1 miliarda PLN. Naszymi klientami są największe polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa, ulokowane na terenie całej Polski i należące do wielu branż.
Do jednego z zespołów doradczych z przyjemnością zaprosimy osobę, która zna potrzeby i wyzwania tego segmentu.

 

Twój zakres obowiązków

  • budowanie i dbałość o doskonałe relacje biznesowe z obecnymi i nowymi klientami
  • ocena potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy dostosowanej do profilu działalności klienta, we współpracy z jednostkami sprzedażowymi obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej i/lub opiekunami z Commerzbanku
  • zarządzanie portfelem klientów (dbałość o efektywność współpracy z klientami i produktowy cross-sell, realizowanie planów sprzedażowych)
  • realizacja celów akwizycyjnych Banku w zakresie zdobywania nowych klientów z sektora, zainteresowanych rozpoczęciem lub rozwojem współpracy z Bankiem
  • ścisła współpraca z analitykiem sprzedażowym oraz departamentem oceny ryzyka korporacyjnego, a także udział w komitetach kredytowych, podczas których będziesz współprezentować wnioski kredytowe
  • realizacja procesów compliance przy onboardingu i okresowej weryfikacji dla klientów swojego portfela
  • reprezentowanie mBanku wewnątrz Grupy mBanku, Commerzbanku oraz na spotkaniach zewnętrznych w zakresie kontaktów z izbami handlowymi, kręgami gospodarczymi
  • ścisła współpraca z innymi departamentami Banku i Spółkami z GK mBanku, której celem jest rozwój współpracy z klientami z portfela i dbałość o profesjonalną ich obsługę

Nasze wymagania:

  • posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dużymi klientami korporacyjnymi
  • masz praktyczną wiedzę z zakresu produktów bankowych skierowanych dla dużych klientów korporacyjnych
  • bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie atutem
  • znasz techniki sprzedaży i negocjacji oraz nie boisz się prowadzić prezentacje
  • masz wiedzę z zakresu analizy finansowej i kredytowej
  • potrafisz aktywnie słuchać i umiesz budować długoterminowe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu
  • cenisz współpracę z innymi, jesteś graczem zespołowym
  • cechuje Cię komunikatywność i odporność na stres
  • lubisz wyzwania i pracę z bardzo wymagającym klientem
  • efektywnie zarządzasz swoim czasem, ustalasz priorytety, a sukcesy dodają Ci energii i motywują do działania
  • jesteś zaangażowany(-a) i nastawiony(-a) na osiąganie celu

To oferujemy:

  • umowę o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym powiązanym z realizowanymi wynikami (premie uznaniowe i wynikowe roczne)
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • dołączenie do zespołu, w którym pracują doświadczeni pracownicy, z dobrą energią, posiadający dużą wiedzę z zakresu finansów, compliance,
    i specjalizujący się w opiece nad klientami głównie z branży usługowej, budowlanej, spożywczej (ale nie tylko)
  • samodzielne stanowisko, przestrzeń na wdrażanie Twoich pomysłów, poszukiwanie ciekawych rozwiązań
  • bogaty pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną w LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
  • wsparcie merytoryczne ekspertów produktowych
  • możliwość udziału w programach rozwojowych
  • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
  • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń
Od nas dostaniesz:
  • Współpraca z ekspertami
  • Świeża kawa bez limitu
  • Przyjazna atmosfera
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
  • Możliwość rozwoju w grupie mBanku
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Doradca Klienta

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji Umawianie spotkań w placówkach bankowych Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta Kogo szukamy?...

Doradca Klienta

łódzkie / Zgierz

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Aktywne od: dzisiaj

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług...

Doradca Klienta

opolskie / Opole

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Aktywne od: dzisiaj

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług...