Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Customer Support Specialist with Spanish / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim
Szczecin
Zadania:
  • Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży. 
  • Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
  • płynnej znajomości hiszpańskiego  na poziomie B2/C1
  • dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Szczecin, Brama Portowa budowa Posejdon)
  • dyspozycyjności na 13-dniowe szkolenie, rozpoczynające się 22 maja lub 12 czerwca, w jednej z następujących grup czasowych:
  • grupa I, 9-17 (pn-pt)
  • grupa II, 12-20 (pon.-pt.) 
  • grupa III 15-21 (pon.-pt.) + sobota 10-15
  • nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy: 
  • umowę o pracę (6000pln brutto) lub umowę zlecenie (35.71 pln gross/h) - do wyboru!
  • kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie 
  • praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • komfortowe warunki pracy (Brama Portowa, budynek Posejdon)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer service specialist in the automotive industry with German

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...

Technical Supporter with French - Networking

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day...

Technical Supporter with Dutch - Networking

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day...