Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Customer Support Specialist with Spanish / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim
Szczecin
Zadania:
- Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży.
- Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
- płynnej znajomości hiszpańskiego na poziomie B2/C1
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Szczecin, Brama Portowa budowa Posejdon)
- dyspozycyjności na 13-dniowe szkolenie, rozpoczynające się 22 maja lub 12 czerwca, w jednej z następujących grup czasowych:
- grupa I, 9-17 (pn-pt)
- grupa II, 12-20 (pon.-pt.)
- grupa III 15-21 (pon.-pt.) + sobota 10-15
- nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
- umowę o pracę (6000pln brutto) lub umowę zlecenie (35.71 pln gross/h) - do wyboru!
- kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
- praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe warunki pracy (Brama Portowa, budynek Posejdon)