Customer Support Specialist with English
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Handling incoming calls in English.
  • Handling app.
  • Registering customer requests and building the right relationship with them.
  • Diagnosing and resolving accepted requests.
  • Entering data into the system.
  • Ensuring high quality of customer service.
Requirements:
  • Fluency in English.
  • Communication skills and attitude towards working with people.
  • High personal culture and customer orientation.
  • Positive attitude to work.
We offer:
  • Full-time employment contract.
  • Paid training to prepare for work.
  • Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

małopolskie / Kraków

Delta Controls Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

śląskie / Katowice

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Aktywne od: dzisiaj

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji...