Customer Support Specialist with English
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Handling incoming calls in English.
  • Handling app.
  • Registering customer requests and building the right relationship with them.
  • Diagnosing and resolving accepted requests.
  • Entering data into the system.
  • Ensuring high quality of customer service.
Requirements:
  • Fluency in English.
  • Communication skills and attitude towards working with people.
  • High personal culture and customer orientation.
  • Positive attitude to work.
We offer:
  • Full-time employment contract.
  • Paid training to prepare for work.
  • Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku:...

Specialista del servizio clienti con lingua italiana / Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro...

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

lubelskie /

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie...