Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1888
OBOWIĄZKI:
Oferowanie wsparcia klientom poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skargi klientów, oferowanie dokładnych rozwiązań; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu / uruchamianiu / wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego. Mile widziane doświadczenie

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

mazowieckie / Warszawa

Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

pomorskie / Gdańsk

Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

małopolskie / Kraków

Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie...