Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1888
OBOWIĄZKI:
Oferowanie wsparcia klientom poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skargi klientów, oferowanie dokładnych rozwiązań; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu / uruchamianiu / wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego. Mile widziane doświadczenie
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu