ERG S.A. jest czołowym polskim producentem wyrobów z tworzyw sztucznych opartych na LDPE oraz HDPE. W związku z realizowaną przez nas strategią rozwoju poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie
  • Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej
  • Kontrolę terminowej płatności faktur
  • Koordynację działań związanych z ubezpieczeniem i windykacją transakcji eksportowych
  • Monitorowanie stanów magazynowych i dbałość o rotację towarów
  • Planowanie terminowej realizacji zamówień i dostaw do Klientów
  • Wsparcie Klienta w procesie posprzedażowym
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z zagranicznymi kontrahentami firmy
  • Koordynację wewnętrznych działań związanych z procesem sprzedaży oraz współpraca z pozostałymi działamy w firmie
  • Współpraca z przewoźnikami i agencją celną
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B w firmie produkcyjnej
  • Znajomość procesu sprzedaży eksportowej
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Systematyka w działaniu, myślenie procesowe i proaktywność
  • Otwartość na nowe wyzwania biznesowe
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • Świadczenia w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, prezenty na Mikołaja dla dzieci, dodatek finansowy na święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc),
  • Opieka medyczna LUXMED.
Klikając w przycisk aplikowania dobrowolnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie oraz administrowanie przez ERG Spółka Akcyjna z siedzibą w Dąbrowie Górniczej 42-520, ul. Chemiczna 6. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Posiada Pan / Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat może Pan / Pani uzyskać w siedzibie ERG S.A. znajdującej się pod adresem 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Chemiczna 6, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu 32 264 02 81 lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres erg@erg.com.pl 

Posiada Pan / Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie / Warszawa, Targówek

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

Akademia Leona Koźmińskiego

Aktywne od: dzisiaj

Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie...