Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach. 

 

Dołącz do naszego zespołu w Foundever!

 

Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu!

 

Customer Service Representative - Slovenian Speaker
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Nr ref.: 367355

Praca w 100% zdalna 

 

Do twoich codziennych zadań będzie należało:  

  • Obsługa klienta w języku słoweńskim;   
  • Wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
  • Edukacja pacjentów;
  • Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
  • Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
Czego oczekujemy od Ciebie?  
  • Język: Biegła znajomość języka słoweńskiego (C1) i dobra (B2) znajomość j. angielskiego i polskiego;
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:  
  • Skrupulatność i bycie dokładnym;    
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;  
  • Umiejętność szukania rozwiązań;   
  • Umiejętności miękkie.
Warunki zatrudnienia:  
  • Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę);  
  • Podstawowa wypłata + bonusy;  
  • Elastyczny czas pracy ;  
  • Praca zdalna, my zapewniamy sprzęt.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? 
  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);  
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;   
  • Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia; 
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Medicover Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i...

Customer Service Professional with Czech and Slovak

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Foundever

Aktywne od: wczoraj

Location: Warsaw Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every...