Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Customer engagement agent
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/23/0309
OBOWIĄZKI:

- obsługa linii telefonicznej klienta w języku hiszpańskim - zarządzanie zgłaszanymi uwagami i reklamacjami dotyczącymi nabytego produktu - współpraca z innymi członkami zespołu - praca wg harmonogramu - praca zmianowa 24/7 - praca w dni wolne - termin rozpoczęcia pracy: zgodnie z dyspozycyjnością kandydata

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie w pracy z klientem mile widziane umiejętności komunikacyjne komunikatywna znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w mowie i w piśmie

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center

wielkopolskie / Poznań, ul. Wiatraczna 5

Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-01-24

Jakie będą obowiązki Kandydata: Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat, Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów...

Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów

małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-01-08

Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania: Zainteresowanie...

Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-12-18

Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi. Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna. Elastyczny grafik: infolinia czynna 24/7 – dopasujemy się do Twoich potrzeb....