Customer Care Claims Specialist
Warszawa, przy Metro Politechnika



Wymagania:
  • Język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (wymagany poziom min B2)
  • Dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
  • Cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
  • Jesteś dyspozycyjny/a minimum 40h/tyg
  • Nie boisz się wyzwań, cechuje Cię optymizm i potrafisz dobrze zorganizować swoje obowiązki
  • Jesteś precyzyjny/a i uważny/a, wyróżnia Cię dbałość o szczegóły
Opis stanowiska:
  • Obsługa zgłoszeń dostępnymi kanałami kontaktu
  • Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • Przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych ewidencji związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych
  • Przestrzeganie procedur i utrzymanie standardów obsługi
  • Współpraca z innymi zespołami
  • Inne zadania wskazane przez Zleceniodawcę
Oferujemy:
  • Jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy- budujemy nowe zespoły, więc możesz wykorzystać swój potencjał w różnych obszarach
  • Stałe godziny współpracy od poniedziałku do piątku (do ustalenia z Tobą)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Biuro zlokalizowane w pobliżu Metro Politechnika
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie / Miechów

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Aktywne od: wczoraj

obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań...