Ogłoszenie numer: 9474967, z dnia 2025-01-29

Concentrix

Customer Advisor with English

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Training starts 17th of March.
  • Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00.
  • Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the actual performance.
  • Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
  • Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
  • Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
  • Support customers with travel difficulties.
  • Assist passengers via calls /chat.
  • Foster enduring relationships with customers for building trust.

Wymagania

  • Fluent in written and spoken English (C1 level).
  • Naturally helpful and collaborative spirit.
  • Enthusiastic, patient, and open-minded.
  • Active listener and able to communicate clearly and with ease.
  • Sharp eye for accuracy and precision.
  • Highly organized.
  • Available to work from our office in Warsaw.

Oferujemy

  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Gdańsk praca hybrydowa (1 dzień z biura) Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi;...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Elżbietów

Bakoma Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur,...

Pracownik obsługi klienta

wielkopolskie / Kalisz

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Aktywne od: wczoraj

Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe /średnie. Oferta...