W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Contact Center Specialist
Warszawa

Zadania:

  • Koordynowanie procesów związanych z obsługą użytkowników
  • Wspieranie rozwoju działu wsparcia użytkowników 
  • Monitorowanie otwartych ticketów i informowanie użytkowników o ich aktualnym statusie
  • Tworzenie dokumentacji i map procesów wewnętrznych 
  • Onboarding nowych procesów
  • Zarządzanie jakością obsługi procesów w obszarze contact center
  • Umiejętność zarządzania KPI i SLA 
  • Codzienna współpraca z współpracującymi działami
  • Koordynowanie pracy zespołu 

Doświadczenie:

  • Doświadczenie w pracy w centrum obsługi klienta w dużej organizacji
  • Umiejętność pracy z narzędziami dedykowanymi do obsługi Contact Center
  • Znajomość zarządzania narzędziem do obsługi zgłoszeń użytkowników
  • Umiejętność szukania rozwiązań i usprawnień
  • Znajomość języka angielskiego 
  • Udział w projektach związanych z transformacją procesów i narzędzi
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

Oferta:

  • Indywidualny proces onboardingu
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwości rozwoju kompetencji
  • Dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń
  • Prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
  • Comiesięczne punkty do wykorzystania w Multikafeterii
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura, praca w modelu hybrydowym

W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com 

Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

lubuskie / Zielona Góra

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...