W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Contact Center Specialist
Warszawa
Zadania:
- Koordynowanie procesów związanych z obsługą użytkowników
- Wspieranie rozwoju działu wsparcia użytkowników
- Monitorowanie otwartych ticketów i informowanie użytkowników o ich aktualnym statusie
- Tworzenie dokumentacji i map procesów wewnętrznych
- Onboarding nowych procesów
- Zarządzanie jakością obsługi procesów w obszarze contact center
- Umiejętność zarządzania KPI i SLA
- Codzienna współpraca z współpracującymi działami
- Koordynowanie pracy zespołu
Doświadczenie:
- Doświadczenie w pracy w centrum obsługi klienta w dużej organizacji
- Umiejętność pracy z narzędziami dedykowanymi do obsługi Contact Center
- Znajomość zarządzania narzędziem do obsługi zgłoszeń użytkowników
- Umiejętność szukania rozwiązań i usprawnień
- Znajomość języka angielskiego
- Udział w projektach związanych z transformacją procesów i narzędzi
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Oferta:
- Indywidualny proces onboardingu
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwości rozwoju kompetencji
- Dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń
- Prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
- Comiesięczne punkty do wykorzystania w Multikafeterii
- Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
- Atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura, praca w modelu hybrydowym
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.