Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Poznań, ul. Kolorowa 2
Najlepszy kandydat to taki, który:
- posiada doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
- jest dyspozycyjny do pracy na pełny etat w systemie zmianowym,
- jest empatyczny i skrupulatny.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli:
- umawianie wizyt,
- pomoc w korzystaniu z naszych usług,
- informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover,
- wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- praca od poniedziałku do piątku (7:30-20:00) oraz 1-2 soboty w miesiącu (8:00 - 14:00),
- święta i niedziele są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę z pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
- konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
- premie uzależnione od poziomu realizacji celów,
- program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
- prywatna opieka medyczna w Medicover,
- dodatkowe benefitym.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.