Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Poznań, ul. Kolorowa 2
 
Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
  • jest dyspozycyjny do pracy na pełny etat w systemie zmianowym,
  • jest empatyczny i skrupulatny.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt,
  • pomoc w korzystaniu z naszych usług,
  • informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover,
  • wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • praca od poniedziałku do piątku (7:30-20:00) oraz 1-2 soboty w miesiącu (8:00 - 14:00),
  • święta i niedziele są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę z pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover,
  • dodatkowe benefitym.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego...

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych....