- nothing is more important than health
Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
 
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
 
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
 
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom  i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa
Twoje zadania:
  • umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
  • udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
  • budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • współpraca z personelem medycznym
Jeśli wyróżniasz się?
  • pozytywnym nastawieniem do ludzi oraz chęcią pomocy innym
  • cierpliwością i wrażliwością na potrzeby innych
  • wyznawaniem zasady, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
  • czerpaniem przyjemności płynącej z kreowania pozytywnego wizerunku firmy
  • umiejętnością współpracy w zespole oraz wysoką kulturą osobistą
  • samodzielnością i wykazywaniem inicjatywy
  • tym, że praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywaniem zadań od A do Z
  • gotowością do pracy w różnych godzinach

Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Korzyści z pracy u nas:
  • staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwoju
  • zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
  • będziesz miał możliwość zdobycia doświadczenia w otoczeniu najlepszych specjalistów
  • otrzymasz szansę wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez placówkę, poprzez kreowanie jej pozytywnego wizerunku
  • uzyskasz możliwości rozwoju w strukturach Affidea, co pozwoli na wykorzystanie Twojego potencjału zawodowego

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice, ul. Żeliwna 36

Vetlab Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22

Medicover sp. z o. o.

Aktywne od: 2025-01-31

Najlepszy kandydat to taki, który: ​posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, jest dyspozycyjny na pełen etat​, z...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)

wielkopolskie / Poznań, Górecka 30

Rehasport

Aktywne od: 2025-01-10

Opis stanowiska Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę, Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i...