Chcesz zacząć swoją ścieżkę zawodową od miejsca, gdzie przede wszystkim liczy się człowiek i jego zdrowie? Studiujesz na kierunku medycznym lub interesujesz się tym obszarem i chcesz poznać pracę w centrum medycznym od środka?
Dołącz do nas i daj się docenić!
Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Puławska 278
Aplikuj jeżeli:​
  • chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​
  • zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
  • zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,​
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00, w soboty: 8:00-14:00,​
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich
    bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
    poznaj naszą firmę:  https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów i Rozwoju Sprzedaży (branża surowców chemicznych)

lubelskie / Lublin, ul. Mełgiewska 9F

Centro-chem sp. z o.o. sp.k.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w branży chemicznej – docierasz do dużych firm na terenie Polski, wykorzystując różnorodne kanały komunikacji (głównie internet), korzystasz...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy...

Główny specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Aktywne od: dzisiaj

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie...