Ogłoszenie numer: 9501343, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta,
- Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign,
- Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły,
- Zarządzanie administrowaniem kont klientów, w tym skrzynka pocztowa obsługi klienta,
- Utrzymywanie finansów kont klientów, w tym fakturowanie i odnawianie,
- Komunikacja z klientami przed odnowieniem umów,
- Wsparcie przetwarzania globalnych wygranych sprzedaży,
- Przegląd i przetwarzanie licencji oprogramowania oraz umów konsultingowych,
- Tworzenie prezentacji PowerPoint i grafik, oraz uczestnictwo w spotkaniach.
Wymagania
- Zaawansowane umiejętności obsługi MS Office,
- Wysoka dbałość o szczegóły,
- Umiejętność ustalania priorytetów,
- Dobre umiejętności organizacyjne i administracyjne,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analizy danych,
- Elastyczność i gotowość do przyjęcia nowych wyzwań,
- Umiejętność identyfikacji i wdrażania usprawnień procesowych.
Oferujemy
- Kompleksowy pakiet świadczeń i zróżnicowana siła robocza,
- Agile i inkluzywne środowisko pracy,
- Hybrydowa praca i elastyczność lokalizacji,
- Dwa dodatkowe dni wolne,
- Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.