Ogłoszenie numer: 9501343, z dnia 2025-02-12

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta,
  • Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign,
  • Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły,
  • Zarządzanie administrowaniem kont klientów, w tym skrzynka pocztowa obsługi klienta,
  • Utrzymywanie finansów kont klientów, w tym fakturowanie i odnawianie,
  • Komunikacja z klientami przed odnowieniem umów,
  • Wsparcie przetwarzania globalnych wygranych sprzedaży,
  • Przegląd i przetwarzanie licencji oprogramowania oraz umów konsultingowych,
  • Tworzenie prezentacji PowerPoint i grafik, oraz uczestnictwo w spotkaniach.

Wymagania

  • Zaawansowane umiejętności obsługi MS Office,
  • Wysoka dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność ustalania priorytetów,
  • Dobre umiejętności organizacyjne i administracyjne,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analizy danych,
  • Elastyczność i gotowość do przyjęcia nowych wyzwań,
  • Umiejętność identyfikacji i wdrażania usprawnień procesowych.

Oferujemy

  • Kompleksowy pakiet świadczeń i zróżnicowana siła robocza,
  • Agile i inkluzywne środowisko pracy,
  • Hybrydowa praca i elastyczność lokalizacji,
  • Dwa dodatkowe dni wolne,
  • Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi eventu

małopolskie / Alwernia

InterKadra Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Do Twoich obowiązków będzie należało: witać gości z uśmiechem i pozytywną energią - Ty tworzysz pierwsze wrażenie! promować wyjątkowe produkty i doświadczenia - pokaż, że magia istnieje! obsługiwać...

Administrator ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Administrowanie skrzynkami pocztowymi i systemem zarządzania dokumentami, Obsługa zapytań interesariuszy i członków planu, Zarządzanie i aktualizowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, Nadzorowanie...

Junior Customer Service Specialist - Insurance, Health & Benefits

mazowieckie / Warszawa

Aon Polska Services Sp. z o. o.

Aktywne od: 2025-02-11

Jak będzie wyglądał Twój dzień? Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz...