Poszukujemy osoby, która posiada:

  • przede wszystkim chęć pracy z klientem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • swobodną komunikację w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy.
Asystent ds. Obsługi Bezpośredniej
Miejsce pracy: Warszawa, al. Rzeczpospolitej 5
 
Poszukujemy osoby, która posiada:
  • przede wszystkim chęć pracy z klientem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • swobodną komunikację w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt,
  • przekierowywanie pacjentów na odpowiedni oddział,
  • pomoc w korzystaniu z naszych usług,
  • informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover,
  • pobieranie płatności.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie mentora w okresie wdrożenia,
  • pracujemy w trybie pracy dwunastogodzinnym- recepcja na Izbie Przyjęć działa 24h/7 dni w tygodniu, Recepcja Główna 6:00-24:00 przez 7 dni w tygodniu,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
  • oferujemy prywatną opiekę medyczną – dla Ciebie i Twojej rodziny; w ramach pakietu medycznego otrzymujesz możliwość korzystania z dowolnych zajęć sportowych 2 razy w tygodniu, 
  • możesz skorzystać z dodatkowych benefitów min. współfinansowana karta sportowa Medicover Sport (pakiet open), produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymuj premie za polecenie osób do pracy,
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Grupa Pascal

Aktywne od: 2025-03-05

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: 2025-03-04

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie...

Pracownik obsługi eventu

małopolskie / Alwernia

InterKadra Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-02-26

Do Twoich obowiązków będzie należało: witać gości z uśmiechem i pozytywną energią - Ty tworzysz pierwsze wrażenie! promować wyjątkowe produkty i doświadczenia - pokaż, że magia istnieje! obsługiwać...