Międzynarodowy deweloper realizujący inwestycje mieszkaniowe i działający od lat na polskim rynku poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/ki ds. obsługi posprzedażowej. Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół Gwarancji w codziennej pracy związanej z obsługą zgłoszeń i reklamacji klientów. Klient zapewnia przyjazną atmosferę pracy, rozbudowany pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach.

Asystent / Asystentka ds. obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
  • Obsługa zgłoszeń i reklamacji klientów dotyczących zakupionych mieszkań;
  • Aktualizowanie baz danych zgłaszanych usterek;
  • Delegowanie zgłoszeń do odpowiednich wykonawców;
  • Kontakt z klientami oraz podwykonawcami;
  • Monitorowanie ważności gwarancji jakości;
  • Prowadzenie statystyk zgłoszeń.
Oczekiwania Klienta:
  • Wykształcenie wyższe techniczne (Budownictwo, Architektura i inne) lub w trakcie ostatnich lat studiów;
  • Dobra organizacja czasu pracy;
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, terminowość;
  • Samodzielność w działaniu, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 / B2.
Oferta:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej spółce,
  • Rozbudowany pakiet benefitów uwzględniający szeroki pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, Multisport, etc.;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach;
  • Wsparcie managementu i bardzo dobra atmosfera pracy.
EPCM Executive Search:

 

EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w obszarach Engineering, Property, Construction & Management. Specjalizujemy się w rekrutacji managerów i specjalistów z takich branż jak Nieruchomości, Budownictwo, Produkcja, Architektura & Konsulting.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta

śląskie / Chorzów

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

śląskie /

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz...