Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Administrator handlowy
Miejsce pracy: Marki
Twoje główne zadania:
  • Kontakt z klientami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi
  • Przyjmowanie, procesowanie i potwierdzanie zamówień, a także ich monitorowanie aż do momentu dostawy
  • Koordynacja dostaw i fakturowanie
  • Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz aktualizacją cenników i danych klientów w systemie
Wymagania:
  • Minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela, oraz systemu SAP
Pracodawca oferuje:
  • Umowę zlecenie, po okresie próbnym umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Szkolenia, nauka języka angielskiego
  • Karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. zamówień

małopolskie / Kraków

Słowianka Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie) – warunek konieczny minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość specyfiki współpracy z dostawcami z...

Administrator handlowy / Sales Administrator Logistics

mazowieckie / Marki

Sun Chemical Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-04

Główne obowiązki na tym stanowisku to: Obsługa zagranicznych i krajowych kontrahentów firmy; Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień oraz obsługa zapytań od klientów, zgodnie z...

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

dolnośląskie / Polkowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-02-13

Obsługa klientów i realizacja zamówień. Kontakt z klientami i podwykonawcami. Obsługa systemów informatycznych firmy. Prowadzenie dokumentacji Minimum średnie wykształcenie, preferowane kierunki: logistyka lub...