Ekspert ds. obsługi klienta
woj. lubelskie

 

Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem?

Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania?

Cenisz sobie atmosferę w pracy?

Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!

 

Pracując tutaj, w biurze w Lublinie, na co dzień wspierasz klientów w rozwiązywaniu trudności. Odbierasz połączenia przychodzące, odpowiadasz na maile i obsługujesz chat.

 
W skrócie: zajmujemy się kompleksową obsługą klientów, bez sprzedaży.

 
Podczas 3-tygodniowego szkolenia zapewniamy:

  • Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
  • Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
  • Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Lublinie
  • Dostęp do baz wiedzy

To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na:

  • rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne)
  • budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami
  • inwestowanie w rozwój

Docenimy w Twojej kandydaturze:

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Sprawne posługiwanie się językiem polskim,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego, umożliwiającą rozumienie czytanego tekstu,
  • Zaangażowanie i motywację do pracy,
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

Jeszcze nie wiesz, czy pasujesz?

W pełni to rozumiemy - zatem pozwól nam Cię poznać! :)

 

Co możemy dać Ci w zamian?
  • Spokojny sen o lepsze jutro - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
  • Czas dla rodziny, znajomych i na Twoje pasje - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli
  • Benefity, które stanowią dla Ciebie wartość - kafeteria MyBenefit i setki ofert na pewno sprostają Twoim oczekiwaniom - karta sportowa, nowe ubrania, czy wyjazd w góry na weekend?
  • Bezpieczeństwo na każdy dzień, czyli prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe
  • Szkolenie, na którym razem z nowymi kolegami i koleżankami z pracy zgłębisz tajniki obsługi klienta i zdobędziesz wiedzę o produktach
  • Radość z tego, że w CNX możesz być sobą - jest nas ponad 600, a każdy z nas jest inny i to jest super! Po co zawracać sobie głowę dress codem?

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klientów przy zakupie oraz obsługa posprzedażowa samochodów elektrycznych Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Bardzo dobra znajomość języka...

Opiekun Klienta

mazowieckie / Janki, ul. Falencka 1C, przystanek autobusowy prze bramie firmy

KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

Aktywne od: wczoraj

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w...

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i...