Chyba każdy z nas przynajmniej kilka razy w życiu miał do czynienia z przedstawicielem handlowym lub regionalnym. Może nie był obiektem bezpośredniego zainteresowania przedstawiciela, jednak w jakiś sposób się z nim zetknął – w opowieściach, na mieście, w biurze czy w wielu innych miejscach. W każdym dużym mieście codziennie spotkać można dziesiątki spieszących się gdzieś przedstawicieli – każdy ma coś do załatwienia, do zrobienia, każdy biegnie na spotkanie.
Ilu przedstawicieli tyle różnych sposobów na oczarowanie klienta, zrobienie na nim dobrego wrażenia i uzyskanie tego, na czym im zależy, czyli deklaracji zakupu konkretnych artykułów. Jako przedstawiciel regionalny od ponad roku pracujący na terenie Łodzi, przedstawiciel regionalny Łódź, zdążyłem już wypracować sobie pewne metody, które znacznie ułatwiają realizację transakcji kupna-sprzedaży. Jako, że w Internecie pełno jest osób chętnych jak najmniejszym kosztem skorzystać z wiedzy i informacji zdobytych i wypracowanych przez długoletnich przedstawicieli regionalnych, nie przedstawię mojej indywidualnej metody na sukces, ale powiem, że ma ona coś wspólnego z używanymi słowami i podejściem do klienta. Przedstawicieli regionalnych jest wielu, a tym co pozwala wyróżnić ci się w tłumie jest właśnie twój sposób postępowania. Jeśli jest dobry – możesz liczyć na większą sprzedaż, zauważenie przez szefa, premię, podwyżkę, a nawet awans. Opłaca się więc przez parę tygodni testować wymyślone przez siebie sposoby, by w końcu znaleźć ten najlepszy.